Verkkokaupan toimitusehdot

Kaskea Groupin yleiset toimitus- ja maksuehdot
Voimassa 1.1.2020 alkaen

Nämä toimitus- ja maksuehdot koskevat Kaskea Group Oy:n (0184451-2) verkkokauppaa.

 

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Sopimusasiakkailla on mahdollisuus valita maksuvaihtoehdoksi myös lasku. Tilausvahvistus lähetetään sähköpostitse tilauksen jälkeen. Tilatessaan verkkokaupasta asiakas hyväksyy kulloinkin voimassa olevat toimitus- ja maksuehdot.

Asiakastiedot ja rekisteröityminen

Rekisteröityminen asiakkaaksi on maksutonta ja vapaaehtoista. Rekisteröitymisen yhteydessä lomakkeelle täytetään yhteystiedot sekä määritellään salasana verkkokauppaan kirjautumista varten. Jatkossa annettu sähköpostiosoite toimii käyttäjätunnuksena verkkokauppaan.

Rekisteröityminen verkkokauppaan helpottaa tilauksen tekemistä, kun yhteystiedot sekä toimitusosoite tulevat tilaukselle näkyviin automaattisesti. Rekisteröityessään asiakkaaksi tilaushistoria sekä tarjouspyynnöt tallentuvat asiakastietoihin.

Tilauksen ja/tai rekisteröitymisen yhteydessä kysyttyjä asiakastietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimittamiseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti.

Rekisteröityneet yritysasiakkaat

Rekisteröityneillä yritysasiakkailla on mahdollisuus valita maksuvaihtoehdoksi myös lasku, ja mahdolliset tuotteisiin sekä toimitustapoihin liittyvät erityisehdot tulevat tilaukselle automaattisesti. Rekisteröityneille yritysasiakkaille tuotteiden ilmoitetut hinnat ovat verollisia (alv. 24 %).

Maksuehdot

Tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Tuotteiden ilmoitetut hinnat ovat verollisia (sis. alv. 24 %). Tilauksen lopussa sekä tilausvahvistuksella ilmoitetaan erikseen tilauksen kokonaishinta sekä valitun toimitustavan mukaiset kulut.

Verkkokaupassa voi maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki sekä maksukortit: Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express, Eurocard ja Diners Club. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta. Maksutapana on myös tilisiirto ennakkomaksuna.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankki maksusuoritus

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Maksaminen laskulla

Rekisteröityneillä sopimusasiakkailla on mahdollisuus maksaa tilauksensa myös laskulla. Laskun maksuehto on 14 päivää netto toimituksesta tai sopimuksen mukaan. Lasku toimitetaan erikseen sähköpostitse, postitse tai verkkolaskutussopimuksella.

 

Toimitusehdot

Toimitusaika tuotteille on 1-2 viikkoa, tuotteesta ja tilattavasta määrästä riippuen. Joulukuussa jätettyjen tilausten toimitusajat saattavat poiketa normaalista. Toimituspäivällä viitataan siihen päivään, jolloin tuotteet viimeistään lähtevät tehtaalta. 

Myyjällä on oikeus tarpeen vaatiessa muuttaa valittua toimitustapaa. Lähetyksen toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Verkkokaupassa ilmoitetut rahtitoimituskulut ovat suuntaa antavia. Myyjällä on oikeus periä laskutusasiakkaalta todellisten rahtikulujen mukaiset kustannukset.

Toimitusvaihtoehdot:

Nouto tehtaalta: Kaskea Group Oy, Opastie 10, 62375 YLIHÄRMÄ

Posti 16 - Vastaanottaja noutaa lähetyksen postista. Toimitus noutopisteeseen kestää 1–3 työpäivää. Pakettia säilytetään Postin palvelupisteessä seitsemän päivää.

Posti 14 - Toimitetaan vastaanottajan antamaan osoitteeseen. Toimitus pääsääntöisesti seuraavana työpäivänä. Jos vastaanottajaa ei tavoiteta, hänelle jätetään saapumisilmoitus ja lähetys toimitetaan vastaanottajan lähipostiin noudettavaksi. Pakettia säilytetään Postin palvelupisteessä seitsemän päivää.

Matkahuolto Bussipaketti - Vastaanottaja noutaa lähetyksen Matkahuollon toimipisteestä (Toimipistehaku: https://www.matkahuolto.fi/palvelupisteet). Kuljetusaika on 24 h suorilla yhteyksillä ja sen lisäksi 12 h jokaista bussin vaihtoa kohti. Pakettia säilytetään yhteensä 7 vuorokautta, jonka jälkeen noutamaton paketti palautetaan lähettäjälle. 

Kaukokiito, rahtitoimitus kun toimituksen paino on yli 30 kg tai kun toimitus sisältää pitkiä ja/tai painavia tuotteita kuten pystytysputkia tai betoniperustoja. Toimitus vastaanottajan antamaan osoitteeseen pääsääntöisesti seuraavana työpäivänä klo. 08.00- 16.00 tuotteiden lähettämispäivästä.

Vaihto ja palautusehdot

Vakiotuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus tilauksen vastaanottamisesta. Palautuksesta tulee ilmoittaa asiakaspalveluumme joko sähköpostitse traffic@kaskea.fi tai soittamalla numeroon +358 (0)6 4822 200. Asiakas on velvollinen maksamaan palautuksesta syntyvät toimituskustannukset. Palautusoikeus koskee ainoastaan käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautusoikeus ei koske tekstillisiä lisäkilpiä, opastusmerkkejä eikä opasteita, jotka tehdään asiakkaan tilauksen mukaisesti ja ovat näin ollen mittatilaustuotteita.

Palautusosoite:
Kaskea Group Oy
Asiakaspalautus
Opastie 10
62375 YLIHÄRMÄ

Takuu

Kaskea Group:n laadukkaat merkit ja opasteet tunnistat tuotteisiin kiinnitetyistä takuutarroista, jotka kertovat tuotteen valmistajan sekä valmistusajankohdan. Kaskea Group Oy myöntää liikennemerkeilleen sekä opasteilleen 7-12 vuoden takuun, merkin valmistusmateriaaleista riippuen. Muita liikenteenohjaustuotteita koskee kuluttajansuojalain mukainen, vähintään kuuden kuukauden mittainen takuu.

Ongelmatilanteet

Mikäli pakkaus on vioittunut kuljetuksessa, tulee kuljettajalta pyytää rahtikirjaan merkintä rikkoutumisesta.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksessa tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee siitä ilmoittaa viipymättä (seitsemän päivän kuluessa) Kaskea Group:n asiakaspalveluun sähköpostitse osoitteella traffic@kaskea.fi tai soittamalla numeroon +358 (0)6 4822 200.